poniedziałek, 7 sierpnia 2017

bez tytułu 12 i 13.

Wszyscy znamy historię "O dwóch takich co ukradli księżyc". Wiemy jak bardzo urocza historia to była, jej rozwój był jednak niepokojący a finał każdy z nas doskonale zna i jak się zapewne domyślacie, nie ma on za wiele wspólnego z filmem z dzieciństwa.

Otóż jest dwóch takich co zwiedzając odmienne stany świadomości postanowili wspólnie stworzyć projekt w który uwierzyłam choć nie od razu. nie, nie
Dwa wielkie talenty i fantastyczny efekt ich pracy w postaci utworów które rozwalają system.
Tak na prawdę to talentów w tym gronie jest dużo więcej i każdy z nich przekuje się na sukces wiara ślepa jak nigdy

Miałam okazję trochę się dołożyć do ich działań. Fakt, jedynie w kwestii dekoracyjnej  i nie wiem czy będzie to kontynuowane. Jasiek? :) 
Ale grafiki jakie dla nich zrobiłam, to były pierwsze od dawna rzeczy, które robiłam nie dlatego żeby nie zapomnieć, że potrafię, ale dlatego że na prawdę chciałam.

Na chwilę obecną dwie okładki. Pierwszą już publikowałam, druga - świeża i różowiutka :)
I Drake jest zrobiony z osobnych kwadracików a nie z jakiegoś tam programiku :)

Chłopaków znajdziecie tu ---> facebook, a posłuchacie tu --> youtube  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz